fbpx

A Boldogság receptje: Egy Csipetnyi Csoda

A Boldogság receptje: Nagy adag Balaton, 12 óra napsütés 33 fokon, egy teáskanálnyi Egyedi Élmény és egy Csipetnyi Csoda!

Milyen szerencse, hogy van, ahol mindezt egy helyen megkaphatjuk. Egyedi balatoni élményeket kínáló szállásunk már az első pillanatban azt súgja, hogy a csodákból itt nem csak egy csipetnyit fogunk találni.

A Csipetnyi Csoda szinte ragyog, mikor megérkezünk. Lehet csak az alkonyat fényei játszanak a pupilláimmal, de érezni mögötte valami természetes tudatot, tudatosságot… ez nem a véletlen műve. Ez a csillogás folytatódik, ahogy a házba is belépünk… makulátlan tisztaság fogad.

A konyha és étkező, melyet a földszinten találunk olyan szinten felszerelt, hogy kedvem támad vacsorát főzni. Majdnem hozzá is kezdek, de szerencsére a párom kézen fog és felvezet az emeletre – Hagyd! Most pihenünk!

Az emeleten újabb csillámlást érzékelünk, melyet a panoráma terasz ablakon keresztül a Balaton ezernyi színű vízfelülete sugároz. Most épp fűzöld. Eszembe jut egy írás, amelyet Dr. Mendöl Tibor geográfus kéziratában olvastam a Balatonról: „Az indigótól a berlini kéken, az azúron és a sejtésszerű lebegő halványkéken át, a tengerzöldnek és a ragyogó fehérnek minden elképzelhető változatáig meglepőbbnél meglepőbb, finomabbnál finomabb bűvös hatású színtónusok alakulnak ki e gyönyörű vízfelületen…”. (A Balaton tó és környéke – kézirat).

A panorámás teraszon az üdítő látvány mellett két függőhinta fogad. Naná, hogy kipakolás előtt ücsörgünk benne kicsit.

Csak Mi!

Mivel most csak kettőnké az egész este, megpróbáljuk maximálisan kihasználni. Szeretnénk ezt az éjszakát csak egymásra hangolva eltölteni, hogy ne csak a vidék vibráló erejét érzékeljük, hanem társammal is megélhessük minden apró rezdülésünket. Hiszen ezért jöttünk, erre vágyunk. Csendre, testi-lelki feltöltődésre, relaxálásra, romantikára és egymásra. Hogy ezt meg tudjuk valósítani birtokba vesszük a wellness-részleget. A szállásunk minden szempontból modern, így most nemcsak a természet pompázatos szürkületi lámpásait élvezhetjük, hanem a szállásunk távirányítással működő színváltó fényforrásait is, amely a professzionális wellness-ben és a szobánkban is érvényesül.

Fényjáték mindenhol

Mi sem lehetne idillibb, mint a langyos zubogásból kiszállva a szobánkban egy pohárka borocskát elfogyasztani – mely a tulajdonosok ajándék bekészítése – a kandalló társaságában, ami időszakos roppanásával megtöri a csendet, míg mi a félhomályban elmerülünk kedvesünk szemének tengerében. Az est további részét megtartjuk magunknak és azt kívánjuk, hogy tapasztaljátok meg ti is ezt a Csipetnyi Csodát, amit itt élhetünk át.

Szinte világít a türkíz színű Balaton

Balatoni ébredések

Kedvenc hobbinkká vált megélni azokat az egyenként a maga nemében egyedinek mondható ébredéseket, amelyeket a magyar tenger nyújt számunkra. A teraszon kávézva a kilátásban gyönyörködünk és kis híján tudományos pontossággal megállapítjuk: A Balaton ma reggel türkíz színben tündököl.

A következő pillanatban arra eszmélünk, hogy oly sok látnivaló és megannyi élmény vár még ránk, hiszen a tó északi partján fellelhető látványosságok és színes programok, események mellett szállásadóink is egyedi balatoni élményekre hívogatnak minket az elmenybalaton.hu weboldalon keresztül, melyeknek csak egy Csipetnyi része Csoda vendégházuk.

Folyamatosan bővülő kínálatukban már most elérhető a vitorlázás, a sétarepülés, valamint egyedi high-tech vízisport eszközök kipróbálására, bérlésére is van lehetőség. Vendéglátóink igény esetén segítenek exkluzív céges csapatépítőket, termékbemutatókat leszervezni, melyhez mindent biztosítanak a hostess szolgáltatásokon át a gasztro különlegességekig.

Különleges vizes élmények

Továbbra is szeretnénk csak kettesben, önmagunkkal és egymással foglalkozni… kéz a kézben sétálgatni, ezért úgy döntünk, hogy eredeti tervünk mellett maradunk és meglátogatjuk közvetlen Alsóörs szomszédságában található Somlyó-hegyi, Csere-hegyi valamint a csopaki Csákány-hegyi kilátókat.

A délutánunkban pont belefér még – ha már épp erre járunk -, hogy a csopaki Madárlesnél is elidőzzünk, ahol arról ábrándozunk egy kicsit, hogy ide egyszer eljövünk sötétedés után is az úgynevezett “Csillagvárta” csodáiban is gyönyörködni.

Alkonyatkor érünk vissza Alsóörs kikötőjébe, ahol valósággá válik a dalszöveg: “Nekem a Balaton a Riviéra”.

Csopaki Madárles, “Csillagvárta”, Alsörs kikötő

Egy ilyen kellemesen fárasztó nap után felüdítő érzés egy frissítő szaunázás, mely után a hálóban lévő panorámás kádban elmerülni egyszerűen mennyei. Édes álmokra lelve pihenünk meg a Csipetnyi Csoda emeleti szobájában.

Reggeli energiabomba a kabalabögrénkből

A reggeli kávéra most még nagyobb szükségünk van, mint eddig valaha…

Megint az az érzésünk, hogy több a választható program és környékbeli nevezetesség, mint az időnk, így elraktározva az infókat, leadjuk a kulcsokat. Mielőtt elindulunk egy pillanatra még visszatekintünk az impozáns épületre és az előző estéken gyűjtött emlékeinkre… mosollyal teli derűs orcával szótlanul indulunk útnak, hisz mint szállásadóinktól tudjuk:

Egy tó, 4 évszak, végtelen lehetőség vár még ránk.